sunnuntai 13. joulukuuta 2009

Elikkäs huh

Meen tästä nyt kotiini , niin kuin mä sanoinkin että mä teen , ei sillä ettenkös näistä seteistä olisi hyvinkin toistan hyvinkin epävarma , voin vain toimia miten kuka tahansa elikkäs parhaani mukaan reagoida mutkiin , vuodenaikoihin , elikkäs parhaani mukaan reagoida lutkiin , vuodentaikoihin , koivun lehdethän tunnetusti kääntyy hiirenkorville vain kerran keväässä elikkäs kevät se on mielessä , sekä pidetään mielessä että täällä lumi jos jotakin niin pikemminkin lämmittää , siis sitä ken vettä keittää ( pyrin lähestymään näitä juttuja siltä kannalta että lämpöenergian puolella täällä ollaan ihan itse kukin ) ...
       Mitä Kokoomukseen tulee olen ns. epäilevällä kannalla , Jyrki on liian tyrkkivä , ja mitä rakkauteen tulee ja mitä kyrpääni , huh , tai rakkauteni pituuteen : voi / otin rakkauteni esille / sinä mittasit sen / rakkautesi mittanauhalla / sen mittasit / oi . Voin , vain , toimia , kuten , miten , kuten , kuten kuka tahansa miten , vetää tähän |:n ja astua askelen ja katsella sitä |:aa , olla pohja , ttoman , lopu , ttoman , llisen tyytymätön , tyydyttymätön sen vinouteen , sen viivamaisuuteen , sen viivallisuuteen ja sen
       vittumai
       seen
       vittumaisuu
       teen
       !
       Niin
       pä
       mä
       nyt
       kotiini
       meen
       ,
       kuten
       mä
       sanoin
       kin
       ,
       että
       mä
       teen .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti