torstai 6. toukokuuta 2010

Pelko on polku (oppimispäiväkirja 6.5.2010)


1. luento

Valmis te olette? Oma asianajaja
minun pitää joka on koulutettu.
Tämä kauan olen katsellut.
Kaikki hänen elämänsä on hän
käänsi katseensa pois... jatkossa horisonttiin.
Älä hänen mieleensä, missä hän oli.
Hmm? Mitä hän oli tekemässä.
Pöh. Seikkailu. Heh.
Jännitystä.
Heh.
Jedi himoitsee ei näitä asioita.


2. luento

Katsokaa minua. Tuomari minua
minun kokoa, vai mitä? Hmm?
Hmm. Ja hyvin sinun ei pitäisi.
Minun liittolainen on Voimaa ja
voimakas liittolainen on.
Elämä luo se tekee siitä kasvaa.
Sen energia ympäröi meitä ja liittää
meidät. Luminous olentoja olemme.
Ei tämä karkea asia.


3. luento

Hyvät suhteet Wookiees olen.
Olet piittaamaton. Pian minä levätä,
kyllä, ikuisesti nukkua. Ansainnut sen olen.
Twilight on minun päälläni, kun yö on
kuuluttava. Pelko on polku
pimeälle puolelle. Pelko johtaa vihaan.
Viha johtaa vihaan. Hate aiheuttaa kärsimystä.


4. luento

Sinun täytyy tuntea Voiman noin te, tässä,
välillä sinä, minä, puu, kivi, kaikkialla, kyllä.
Vaikka välillä maan ja aluksen. Kuolema
on luonnollinen osa elämää. Iloita lähimmäisiäsi
jotka muuntuvat Force. Surra niitä ei ole. Miss
niitä ei ole. Varjo ahneus, joka on.
Liitetiedostojen johtaa kadehtien.


68. luento

Muista, Jedi voima virtaa Force.
Mutta varokaa. Vihaa, pelkoa,
aggressiota. Pimeä puoli ovat ne.
Kun aloitat alas pimeässä tielle,
ikuisesti se hallitsee oman kohtalonsa.
Välittää, mitä olet oppinut, Luke.
Ei... toinen... Sky... kävelijä.
Maine on pelko olla
ennen karkoittaa se voi.
Tapahtuu joka kaveri joskus tämä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti